čtvrtek 16. října 2008

Smradlavý průmysl

V poslední době je čím dál tím zjevnější, že kdejaká tupá celebrita, poté co o ni přestane být zájem, začne podnikat ve voňavkářském průmyslu. Někdo smíchá pár květinových vůní a reklamou zblblé spotřebitelky vezmou útokem nebohé tržní kanály, aby mohly šířit nepůvodní smrady dál do populace.




Kytičky, fialky, růžičky, ale taky ušlechtilé smrady zaneřáďují ženy a některé jim podlézající muže, kteří v pokusech o získání sexuální přízně zamořují veškerý dostupný vzduch na veřejném prostranství tak, že pokud se člověk dostane do těchto prostor omdlívá z ušlechtilých smradů nejrůznějších kosmetických značek.

Tlak voňavkářského průmyslu je neúprosný. Dokonce i ostatní výrobci si uvědomili, že pokud do svých výrobků zamontují jistou dávku ušlechtilé vůně, nemusí být ostatní parametry stoprocentní. Stačí, když do jaru nalejete trochu citronové vůně a už se nemusíte starat, jestli taky myje. Stačí, když do pracího prášku dodáte lesní vůni a nemusí tolik prát. Dokonce i výrobci aut si všimli, že když na zrcátko pověsí navoněný stromeček, nezáleží už tolik na tom, jestli to umí brzdit.

Tento smradlavý tlak, se rozšiřuje postupně i do míst, kde by to jeden nečekal. Třeba na WC. Člověk si tam vleze v blažené naději, jak si uleví a po otevření dveří narazí na hradbu lesní vůně. Bohužel, utéct už se nedá, příroda si žádá své, takže po provedení úkonu si člověk připadá, jako by se posral v lese.

Smrady zaneřáďují také dopravní prostředky. Jízda ranní tramvají, či metrem se stává naprostým utrpením, protože vzduch ve voze je prosycen směsí nejrůznějších umělých vůní a smradů všech značek, vytvářejících lehce psychedelický zážitek, jak vystřižený z pobytu v továrně na výrobu zombií. Pokud do takového dopravního prostředku nastoupí nějaká navosmraděná lejdy způsobí její intenzivní výpary, že se kolem ní automaticky vytvoří volný prostor, pročež dotyčná nechápe, že se jí štítí i bezdomovci.

Asi pod heslem, co je mokré to je čisté a nemusí to být čisté, hlavně když to voní opakujeme historické schéma z období renesance, když šlechta, než aby se umyla, tak se navonívávala různými voňavkami. Víme kam to vonění vedlo. K revoluci a vraždění. To když se chudáci buržujové rozhodli pod chatrnou záminkou Liberté, Egalité, Fraternité* vyhnat šílený voňavkový smrad a trochu ho naředit ušlechtilou vůní krve a nějakých těch mršin.

Není třeba dodávat, že s důsledkem tohoto stavu se potýkáme dodnes, protože původní boj proti voňavkám se nepochopitelně transformoval do boje za lepší budoucnost, čehož jsou jasným příkladem Marx, Lenin a Hitler. Proletariát a chudina si ve vonných smradech nikdy nelibovaly, natož aby na ně měly, takže rozhodnutí vymýtit navoněné frajery bylo naprosto přirozené. Dokonce původní záměr Greenpiss zabránit lovu velryb měl za cíl zabránit kosmetickým společnostem používat ambru v jejích výrobcích, a teprve později se zvrhl do boje za oteplené zítřky s navoněným Al guru.

Nebezpečí vyplývající z nemajetných vrstev si voňavkářský průmysl začal být vědom a proto se rozhodl dodávat svoje průmyslové smrady přímo do lůna chudiny. Chtěl tak předejít možnému nebezpečí poklesu svých příjmů. Výrazně tomu pomohla vrozená schopnost žen opičit se jedna po druhé a také závist. Jakmile totiž začaly být ušlechtilé smrady více dostupnými, postupně zamořily naše domácnosti, protože to co měla jedna, musela mít i druhá.

Druhá vlna chemického útoku byla vedena přes ženy, přirozeně inklinující k polévání se nějakým tím smradem v touze dosáhnout mužovy přízně. Tato snaha voňavkového průmyslu byla nadmíru úspěšná, až na to, že si ženy bohužel nevšimly, že se polévají tím, co voní jim a ne tím, co voní mužům. Ženy si vytvořily představu, že když si pocákají určitá místa kondenzovaným smradem, pro který lidová tvořivost vymyslela název pičifuk, že to snad muže nějak vzruší, nebo co. Není nic horšího, než narazit na ušlechtile navoněnou nositelku sexuálních orgánů, u které během provádění rozmnožovacího pokusu začne umělý smrad dostávat na frak od její přirozeně vylučované vůně. To potom ušlechtilý mužný samec dostane takový zásah do čichového ústrojí, že dochází k dezorientaci orgánů a krev neví, kam má proudit. Dramatický pokles porodnosti v posledních 50 letech nápadně koreluje s růstem ušlechtilé smradlavosti.

Dochází k jistému nedorozumění milé dámy. Zkuste se trochu zamyslet nad tím, proč je tolik oblíbená konzumace ústřic, proč slepý procházející kolem rybárny zdraví: „Čau holky." A proč se pánbůh tolik rozčiloval na Adama, který poslal Evu umýt k moři, že už to z ryb nedostanou.

A teď si představte, že to celé postříkáte vůní sens end brís s pohybovým senzorem, ať už to znamená cokoliv.







* Vytunelovaná továrna na kočárky, Igelit, Studené vyšejkrované kafe s mlékem**
** taky nevím proč si to zvolili za svoje heslo



Související články

Kravatový průmysl a modelky
Módní policie






vlada | Rubrika: Šepoty a výkřiky | 16.10.2008, 21:56:00




.

31 komentářů:

  1. Souhlas s napsaným a dodnes tvrdím, že parfém i kolínskou má ženě vybírat muž a sám. Ze zkušenosti vím, že ještě přijde o polovinu levněji a příjemněji /mi/ voní.

    OdpovědětVymazat
  2. Nevíte někdo, dá se sehnat vůně tlejícího listí ve spreji?

    OdpovědětVymazat
  3. ad 2: Opatrně, aby ti ta tvá oblíbená ještě nakonec taky nezačala tlít. :-)

    Ale jinak jsem včera nasála před domem a bylo to úúúúúúžasné. Spokojenost, lad, souznění s věcmi probíhajícími. Pod stromy to teď voní po zralých ořechách.

    Napadla mě taky intimní chvilka na kupě shrabaného listí.....
    Nebo si nacpat to listí do polštáře......
    Šmankote, kdyby tohle dělali všichni, tak máme po voňavkářským průmyslu! Tisíce nezaměstnaných .... Co by ti chudáci dělali?..... Hrabali listí!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že to nehrozí, protože hrabáním listí by si nenahrabali kolik si můžou nahrabat.

    OdpovědětVymazat
  5. ad 4: ..... jo, díky tomu, že jiným z těch reklam na chemické vůně hrabe.

    (Čeština je stejně kouzelná. :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Ale na zaklade empirickych vyzkumu mnoha kamaradu (ja nic!) mohu prohlasit, ze existuji rozumne zeny!
    Asi vyberovy efekt, nebo co :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Kamarádům bych moc nevěřil. Pod příslibem sexuálních služeb budou ochotni odpřisáhnout naprosto cokoliv.

    OdpovědětVymazat
  8. Jeden muj kamarad vzdycky, kdyz nechce, aby si nekdo myslel, ze neco dela, svede to na sve kamarady :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Mně by zajímalo dovysvětlení pojmu rozumná žena. Kdo to je? (A ptám se vážně.)

    OdpovědětVymazat
  10. Ryba prej smrdí od hlavy. Předpokládám, že bobr taky... a ne vod vocasu. :p

    OdpovědětVymazat
  11. Že by rozumná žena (9) smraděla od vocasu (10)?

    OdpovědětVymazat
  12. Rozumná žena je taková, co je chytřejší než její partner, ale nechá si to pro sebe. A ten smrad vodvocasu přebije značkovou voňavkou. ;)

    OdpovědětVymazat
  13. To jsem se toho dozvedela tedy. Cekala jsem vice rozumnych odpovedi o rozumne zene. Ale takhle zase budu muset zustat hloupa a se mnou vsechny dalsi pripadne ctenarky.

    OdpovědětVymazat
  14. Žádné rozumné odpovědi ani návody neudělají z kachny labuť. :-i

    OdpovědětVymazat
  15. ad 14: to je pravda.
    Ale o ptácích tu řeč nebyla - nebo jo? :-)

    Ono je taky těžký se ptát na rozumné odpovědi hloupejch, viď aTeo? :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Rozumná ženská se předtím, než se postříká voňavkou aspoň zamyslí.

    OdpovědětVymazat
  17. ad 16: aTeo se mnou souhlasí, já jdu vyvěsit vlajku nebo se jako abstinent zpiju do němoty Matonkou! - aTeo, nejsi ty náhodou rozumná ženská? :-)

    ad 17: aha :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Myslím, že nejlépe to vyjádřil Buteo. Tímto skládám poklonu.

    OdpovědětVymazat
  19. Ono to s těmi vůněmi není až zas tak jednoduché. Parfém musí vonět i partnerce, když už si to má na sebe dávat. (Dejme tomu, že partneři jsou sladěni natolik, že jim voní stejné věci, však se také tak sladěnost pozná např.)
    Pak taky je problém, že když se látka dá na kůži, na každém člověku reaguje jinak. Až tak po půlhodině se pozná, jak parfém vlastně působí na tom kterém člověku (muži i ženě), takže rozumné ženy si nechají dát vzorek na místo, kde puzuje hodně krev a kůže je teplejší - většinou na zápěstí - a pak si jdou oběhnout nákupy. Když jim parfém voní i za půl hodiny, pak teprve je čas k jeho nákupu. Zvolit si parfém, aby doopravdy seděl, je věda, je to hodně osobní věc a zároveň těžká alchymie. Občas se shodneme, že už měsíce a roky hledáme a nic, co by opravdu sedlo. Nebo když už něco sedne, tak v rámci inovace to změní a jsme zase tam, kde jsme byly. Pokud si člověk dává parfém přímo na kůži, nemůže mít příliš velké výkyvy v jídleníčku, protože třeba po mase a uzeninách nebo když někdo bere vitamin B, je to tragedie, jak chemie těla a chemie koupená v lahvičce spolu reagují.
    Tak to jen tak velmi stručný a velmi zjednodušený :-) pohled ženy na téma výše uvedené.

    OdpovědětVymazat
  20. Lenko, hezké, hezké. Jenom mi nějak uniká smysl celé té věci. Takové práce a (minimálně v mém případě) k ničemu.

    OdpovědětVymazat
  21. Pro nás ženy jsou ale vůně důležité. My to neděláme - primárně asi - jak kdo - pro muže. Myslím, že pro sebe víc. Abychom se dobře cítily. Vůně jako vývojově nejstarší smyslový vjem působí na nejhlubší části naší psychiky. Nemělo by se to přehánět, to raději nic než něco blbého.
    Osobně používám vůně jako přelaďovače nálady. Mám poměrně přírodní vůně od Yves Rocher a třeba v zimě mě hřeje kokosová, citrusová mi léčí duševní nelady, s malinovou přichází erotické touhy a frivolnost a tak. Jako vy si asi pouštíte hudbu, já si čichnu a jsem přesně tam, kde chci být. Ale to je extrém. Nicméně ženy asi pochopí, nevím, jak muži.

    a ještě: ví o tvých pocitech tvoje partnerka? Jasně, že přírodní tělesné vůně a někdy i pachy jsou feromony, ale každej to skutečně vnímá jinak, mnozí muži \"vyžadují\" parfém - podívej na kom 12

    OdpovědětVymazat
  22. Ja ja, to je přesně ono. Však si taky reklamní průmysl a výrobci zboží pro domácnost, této ženské záliby ve vůních všimli, takže dochází k chemickému zamoření domova nejrůznějšími ušlechtilými pachy se všemi negativními důsledky.
    Dochází k zamoření vzduchu.

    OdpovědětVymazat
  23. Rozumna zenska voni sama ocebe. A parfemem to jen jemne doladi.

    OdpovědětVymazat
  24. ad 26: To možná bude souběh - rozumná/tedy milovaná, že Roji? :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Pěkný článek!
    A to má autor štěstí, že nebydlí v KV, tam poznáte blížící se občanku CCCP, v případě (ne) příznivého větru ze vzdálenosti tak 20metrů. Tedy v případě, že nejdete po kolonádě, kde se vůně duchů dost mlátí :-D
    SPrávně má chlapovi partnerka vonět, protože to znamená, že ten správný imunitní systém a nebude problém s otěhotněním, zdravím dětí atp.

    OdpovědětVymazat
  26. Rozumne zeny to jsou od toho, aby byly milovany! Lckdy i vicekrat... :-)

    OdpovědětVymazat
  27. [29] Vícekrat měsíčně, týdně nebo snad denně?

    OdpovědětVymazat
  28. ... mnoho lidí zemřelo chladem, ale ještě žádný se neusmrděl...

    OdpovědětVymazat